utorok 31. marca 2015

Chyby

... a je to akoby milión malých hviezd napísalo na nebi tvoje meno...

Tak to som ja, tak ako stojím,
som večný rojko a tmy sa bojím,
určite si si všimol, že nemám manikúru.

A toto som ja, s telom ako chlap,
nie som opálena a v duši som svrab,
nikdy som nič nedokončila,
hoc jazdím rýchlo, všade som posledná.
Porušujem pravidlá a milujem to,
telo mám oblé, a slová mám debila,
nechápem veciam a ľutujem to.

... A ty všetky moje chyby vidíš,
                          a napriek tomu nechápem, prečo ma  ľúbiš...

...a tadiaľto chodím so sklonenou hlavou,
sem tam s úsmevom,  či so zvrásnenou tvárou,
podľa toho či je dnes ku mne život krutý.
A takto idem svojou cestou,
míňam peniaze na veci hoc nemám splatené účty.
Moja pleť nie je čistá,
stále som si neistá,
pretože mám strach, ktorý sa snažím prekonať.
Moje pravdy nie sú presné,
všetky džíny sú mi tesné,
a vždy keď zbesniem, tak sa vrhnem do bitky a zdrhnem.

 ... všetky moje chyby vidíš,
                      a ty i tak ma stále ľúbiš...

A aj keď hreším, tak nikde nikdy nezapadnem,
pretože si každý už robí zo mňa srandu, všetci ma majú za handru,
Nesprávam sa na svoj vek, nevidel si ešte takú babu?
Nazvi to fáza, pre každého som tabu.
Nerobím tak ako mi kážu, nik nie je v tom práve,
lebo ja nosím srdce na svojom rukáve.

 ... a ty všetky moje chyby zbožňuješ,
                 a ja stále nechápem, prečo ma miluješ...

A tak toto som ja,
urob si teda fotku mojich rúk,
a určite si si všimol, že nemám na nechtoch ani lak...








Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára