pondelok 19. októbra 2015

Láska v Zime

Nesiem si stále ten istý kríž,
je ľahké sa tváriť, že chceš ďalej ísť,
a nechať sa srdcom do diaľok niesť,
pričom cez tmu sa chceš nechať viesť.

V bezpečí v tých svojich stien,
zapieram každé z tých tvojich mien,
a sledujem ako sa plány rozvinú,
len aby som si neniesol vinu.

Len zo všetkých mien viem jediné,
že túžim po tvojom dotyku nevinne.
A len zavrieť oči s pocitom lásky,
len s tebou chcem kresliť milostné obrázky.

Stačí len dotyk a srdce nás povedie,
inak nenájdem tu silu dať ti to znamenie,
lebo v rukách máš moju bolesť a strach,
a možnosť že zmeníš mi nádej v prach.

Ale teraz keď viem o dotyku tvojich rúk,
len chvíľa bez nich je plná mi múk,
a veruže táto zima ešte tak chladná nebola,
že by ti predo mnou padla záverečná opona.

Len s Tebou po mojom boku.
so srdcom na rukáve a v slzou v oku,
sme si prešli tŕňami času a našich  krás,
a preto si vezmi všetok svoj čas.

... lebo hoci len na chvíľu sa zamračíš, vedz, že mňa nikdy nestratíš...



Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára