nedeľa 25. augusta 2013

Láska z duše

Si krásny úsmev, z nebies poklona,
ako krásny lúč svietiš, krásy opona,
čo urobí mi deň , tak šťastným o sebe,
našiel som svoj kúsok, našiel som ho v tebe.

Lež ďaleko si na počet stadií,
obíjmam Ťa v duši za zvuku rádií,
ignorujúc tu modernú nôtu ich tiel,
vo sne sa ti dotýkam tvojich červených pier.

A ako slnko cez okna katedrál,
och bože láska, Ty si môj viteál,
prenáramne držíš srdce môjho života,
pri tebe som básnikom, a žiadna chorota.

No vedz že ta ľúbim, a chcem byť na dohľad tvojich očí,
lebo tam kde si ty, moje srdce tam lásku zočí,
ten nádherný duch a telo ako z básne od Ovídia,
moja duša už nehľadá svoj večný meridián.

Poviem ti to znovu, hoc po niekoľký krát,
viem že som zhrešil, no ty ma máš rád,
ty jediná vieš čo je v mojom srdci skryté
odmietol som to čo v pamäti mám vryté.

Jediná vec čo chcem je to čo nespravím,
neznášam hriech vo mne, dúfam že sa napravím.
Robím mnoho vecí, ktoré mi odlákali osud,
ak slová moje klamú, tak prosím, moju dušu nesúď.


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára