sobota 17. augusta 2013

Čo šťastie pre mňa znamená

Možnože na začiatku sa budeme smiať,
a možnože ku koncu budeme kliať,
avšak ja verím každej knihe čo som čítal,
a aj tvojím slovám keď som sa pýtal.

Pamätáš na mesiac na nebi?
A na slzami ofŕkané steny?
A na tie spomienky čo sa stratili,
no v mojej hlave prežili?
No predtým než môžem byť,
ukázal som Ti ako chcem žiť,
Ver mi či nie, ukázal som aj Im,
čo pre mňa je šťastím, zmier sa s tým.

Kedy Ťa znovu uvidím?
Kedy Ti tvár pohladím?
Milujem však tvoje činy,
avšak nie nás, som niekto iný.

Och a ten mesiac na nebi?
a plač čo ti tvár počarbí?
Sú to už spomienky, ktoré nám odišli,
avšak v spomienkach sme sa nerozišli,
A predtým než vôbec môžem žiť,
ukázal som každému kým chcem byť,
Ver mi či nie, ukázal som aj Im,
čo pre mňa je šťastím, zmier sa s tým.

Ver mi či nie, ukázal som aj Im,
čo pre mňa je šťastím, zmier sa s tým.

Inšpirované Amy Macdonald: What happiness means to me


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára